Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2025


HomeΔήμοιΔήμος Θεσσαλονίκης: Σχεδόν 45.000 αιτήματα και προτάσεις δέχτηκε το 2024

Δήμος Θεσσαλονίκης: Σχεδόν 45.000 αιτήματα και προτάσεις δέχτηκε το 2024

Κατά τη διάρκεια του 2024, οι πολίτες της Θεσσαλονίκης υπέβαλαν χιλιάδες αιτήματα προς τον δήμο μέσω του τηλεφωνικού κέντρου, της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Βελτιώνω την Πόλη μου» και του νέου θεσμού «Αντιδήμαρχος Υπηρεσίας». Μέσα από αυτές τις υπηρεσίες, προσπάθησαν να επικοινωνήσουν τα προβλήματα που τους απασχολούν, στοχεύοντας στη βελτίωση της καθημερινότητάς τους.

Συνολικά καταγράφηκαν 44.384 αιτήματα και παράπονα. «Χιλιάδες πολίτες έχουν επικοινωνήσει μαζί μας για να εκφράσουν τα αιτήματά τους και τις προτάσεις τους, με στόχο τη βελτίωση της πόλης και της καθημερινότητάς μας», ανέφερε ο αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Κώστας Βασιλόπουλος.

Στην πλατφόρμα «Βελτιώνω την Πόλη μου» κατατέθηκαν 34.863 αιτήματα, εκ των οποίων 5.781 παραμένουν σε εκκρεμότητα, ενώ τα υπόλοιπα έχουν διεκπεραιωθεί.

Η «Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών» στο 15192, που λειτουργεί από τον Ιούνιο, δέχθηκε 9.315 παράπονα, με τα περισσότερα να καταγράφονται τον Οκτώβριο. Ο θεσμός «Αντιδήμαρχος Υπηρεσίας» από τον Σεπτέμβριο κατέγραψε 206 προσωπικά αιτήματα πολιτών.

«Περισσότερο από το 90% των αιτημάτων έχουν διεκπεραιωθεί χάρη στις προσπάθειες των υπηρεσιών του δήμου», τόνισε ο κ. Βασιλόπουλος.

Η συλλογή ογκωδών αντικειμένων αποτέλεσε το πιο συχνό αίτημα, ενώ ακολούθησαν τα παράπονα για εγκαταλελειμμένα Ι.Χ., κλαδέματα, επισκευές πεζοδρομίων και αντικατάσταση καμένων λαμπτήρων.

«Το 2025 οι προσπάθειες θα ενταθούν για ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών», πρόσθεσε ο αντιδήμαρχος.

Δείτε ακόμη: Εξώδικο σε δήμαρχο από κατοίκους που έμειναν 134 μέρες χωρίς νερό.

 



Ροη Ειδήσεων